Over 10 years we helping companies reach their financial and branding goals. Onum is a values-driven SEO agency dedicated.

CONTACTS

Nazwa projektu

Partycypacja w Centrum: Nasza Organizacja na Rzecz Aktywnej Społeczności

Cel Projektu

Wzmocnienie kultury partycypacji obywatelskiej w ramach OWOP, poprzez rozwinięcie kompetencji pracowników i promocję demokratycznych wartości, zaplanowanie działań jakie powinniśmy podejmować na rzecz wzmacnia innych organizacji w tym obszarze.

Okres realizacji
projektu

01.02.2024 – 30.06.2024

Wartość
projektu

10 850,00 zł

Wartość
dofinansowania

10 850,00 zł

Miejsce
realizacji

Białystok

Jeśli jesteś zainteresowany informacjami o projekcie prosimy o kontakt

Status realizacji projektu

Ośrodek Wspierania Organizacji Pozarządowych ramach programu „Wydział partycypacji” Fundacji Stocznia, uzyskał grant na rozszerzenie kultury partycypacji obywatelskiej.

W ciągu 5 miesięcy, zwiększymy nasze kompetencje z zakresu partycypacji obywatelskiej aby w przyszłości być odpowiedzialnymi za rozwijanie i zarządzanie inicjatywami partycypacyjnymi.

Chcemy lepiej poznać i zrozumieć procesy demokratyczne, będziemy więc zdobywać wiedzę na temat demokracji, systemu politycznego i procesów decyzyjnych. Chcemy lepiej promować partycypację społeczną – różne formy włączania się mieszkańców w sprawy społeczne, w tym udziału w konsultacjach.

W dniach 8-9 maja 2024r zorganizowaliśmy warsztat wyjazdowy dla zespołu OWOP.

Było to spotkanie dla pracowników OWOP’u, w ramach którego pierwszego dnia odbył się auto ewaluacyjny warsztat na temat istoty i metod partycypacji. Zapoznaliśmy się z dobrymi praktykami, poszerzyliśmy wiedzę o trendach “w partycypacji” oraz wykorzystywanych narzędziach, zainicjowaliśmy dialog o kulturze współuczestnictwa i naszej potencjalnej roli, ale też roli mediów społecznościowych i nowych technologii w partycypacji. Spotkanie poprowadzili nasi wewnętrzni eksperci – praktycy działań partycypacyjnych. Zapoznaliśmy się z metodami monitorowania i oceny efektywności działań partycypacyjnych.

Drugiego dnia odbył się strategiczny warsztat wizerunkowy OWOP prowadzony przez Annę Kiedrzyńskią-Tui – współzałożycielkę Propsy PR, managerkę zespołu, trenerkę i wykładowczynię Uniwersytetu SWPS. Przeanalizowaliśmy kanały, formy docierania do organizacji pozarządowych z nasza ofertą jako potencjalnego partnera i usługodawcy w tym obszarze, pracowaliśmy nad strategią przyczynienia się do zmiany społecznej w tym zakresie. Uczyliśmy się jak budować wizerunek stosując Model POP (Pozytywy, Obszary do rozwoju, Planowane działania).

Program dofinansowany ze środków UE. Wyrażone poglądy i opinie są jedynie opiniami autora lub autorów i niekoniecznie odzwierciedlają poglądy i opinie Unii Europejskiej lub Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Edukacji i Kultury (EACEA). Unia Europejska ani EACEA nie ponoszą za nie odpowiedzialności.
Shape
Ustawienia plików cookie
Na tej stronie używane są pliki cookie. Są one potrzebne do działania witryny lub pomagają nam ulepszać witrynę.
Zezwól na wszystkie pliki cookie
Zapisz wybór
Indywidualne ustawienia
Indywidualne ustawienia
This is an overview of all cookies used on the website. You have the option to make individual cookie settings. Give your consent to individual cookies or entire groups. Essential cookies cannot be disabled.
Zapisz
Zaniechaj
Wymagane (1)
Niezbędne pliki cookie są potrzebne do podstawowej funkcjonalności witryny.
Pokaż ciasteczka
Translate »
Skip to content