Ośrodek Wspierania Organizacji Pozarządowych ogłasza rekrutacje na 2 stanowiska:
Pracownik/ca ds. administracyjno - biurowych
Wymiar czasu pracy: 1/2 etat
Praca stacjonarna w biurze OWOP.
Zakres zadań:
- Bieżąca obsługa sekretariatu pod względem administracyjnym:
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,
- obsługa poczty elektronicznej OWOP, wysyłka listów pocztą tradycyjną.
- Zarządzanie logistyką biura OWOP, w tym:
- prowadzenie kalendarza wydarzeń, dostępności sal/sprzętu oraz udostępnienie sprzętu i sal dla lokalnych organizacji pozarządowych,
- nadzór nad estetyką i technicznym stanem biura, w tym: nadzór nad osobami odpowiedzialnymi za porządek, organizowanie drobnych napraw, kontakt z administracją budynku,
- przygotowywanie zamówień i zaopatrzenie w materiały biurowe, środki czystości i inne zakupy.
- Współpraca z zarządem oraz księgowością w zakresie przygotowania bieżących dokumentów i sprawozdań.
- Wsparcie logistyczne przy organizacji wydarzeń, szkoleń, konferencji, seminariów.
Szukamy osoby, która:
- jest sprawna organizacyjnie,
- potrafi samodzielnie planować własny czas pracy,
- potrafi pracować w zespole,
- sprawnie posługuje się językiem polskim w piśmie (potrafi napisać wiadomość e-mail lub krótki tekst bez błędów),
- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Oferujemy:
- umowa o pracę/umowę zlecenie, w wymiarze ½ etat ( z perspektywą zwiększenia do pełnego)
- pracę w dynamicznym zespole,
- możliwość dokształcania, uczestnictwa w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych,
- różnorodność zadań,
- pracę na rzecz celów ważnych społecznie·
- możliwość ubezpieczenia grupowego
Możliwość zatrudnienia: od grudnia 2022/stycznia 2023
Specjalista/ka ds. prawno - organizacyjnych
Wymiar czasu pracy: 1/2 etat
Praca stacjonarna w biurze OWOP w Białymstoku i w terenie, na obszarze województwa podlaskiego.
Zakres zadań:
- Współpraca z klientami OWOP, w szczególności z organizacjami pozarządowymi :
- prowadzenie doradztwa organizacyjno – prawnego (podstawa: Ustawa o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, Prawo o Stowarzyszeniach, Ustawa o Fundacjach),
- udział w seminariach i spotkaniach z organizacjami pozarządowymi,
- udział w spotkaniach z urzędnikami odpowiedzialnymi za współpracę z ngo.
- Współpraca z zarządem OWOP i zespołem doradców.
- Wsparcie pracy punktu doradczego oraz wydarzeń doradczych OWOP, w tym prowadzenie doradztwa w formie zdalnej (Zoom, Teams)
Szukamy osoby, która:
- ma wykształcenie prawnicze lub administracyjne (możliwość zatrudnienia studentki/a ostatnich lat studiów)
- potrafi samodzielnie planować własny czas pracy,
- potrafi pracować w zespole,
- lubi pracować z ludźmi,
- mile widziane doświadczenie w aktywności społecznej.
Oferujemy:
- umowa o pracę/umowę zlecenie, w wymiarze ½ etatu
- opiekę doświadczonego doradcy
- możliwość kontaktu ze specjalistami ds. doradztwa dla NGO w innych centrach wsparcia w Polsce
- pracę w dynamicznym zespole,
- możliwość dokształcania, uczestnictwa w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych,
- różnorodność zadań,
- pracę na rzecz celów ważnych społecznie.
Możliwość zatrudnienia: od stycznia 2023
Ewentualne pytania odnośnie rekrutacji prosimy kierować na adres mailowy: biuro@owop.org.pl
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV uwzględniającego opis doświadczenia oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych na adres: biuro@owop.org.pl Zastrzegamy sobie kontakt tylko z wybranymi osobami.